MIRJAM DE VRIES

Finance Assistant & Contract Management

Na haar opleidingen in het zuiden van Nederland te hebben afgerond is Mirjam verhuisd naar de Randstad. In Mijdrecht is zij haar loopbaan gestart bij een grafische handelsonderneming. Ruim 14 jaar vervulde zij daar met veel plezier diverse rollen als secretaresse, commercieel medewerker en coördinator PR & Communicatie.

In 2002 was het tijd voor een nieuwe uitdaging en vervolgde zij haar carrière bij een full-service dienstverleningsbureau op het gebied van workforce planning. Naast haar functie als management/sales assistant was Mirjam een aantal jaren kwaliteitsmanager en stond zij aan de basis van de Academy als coördinator. Mirjam maakte deel uit van het team dat de groei van het bedrijfsonderdeel Detachering bewerkstelligde en een en ander in goede banen leidde. Zij was verantwoordelijk voor het contractbeheer. Het persoonlijke  contact met het team, de interim-planprofessionals en opdrachtgevers was daarbij een verbindende factor.

Verandering van spijs doet echter eten. Sinds begin 2022 richt Mirjam zich binnen onze organisatie op het contractbeheer en de (financiële) administratie, waar zij zich als een vis
in het water voelt. Met oog voor detail, een combinatie van geduld, pit en gedrevenheid gaat Mirjam altijd voor kwaliteit.

ONS TEAM

Vanuit onze kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Groningen staan wij voor u klaar. Ons team bestaat uit professionals met ieder hun eigen specialisatie, waardoor wij in staat zijn om uiteenlopende vraagstukken voor u op te pakken en diverse branches te bedienen.